Kort dag - men det är ju helg

Fick sovmorgon idag, började ca klockan 9, vaknade av mig själv så ja det räknas som sovmorgon ;) Lekte med S en liten stund, men han blev trött nästan direkt. Sjöng en vaggsång (Trollmors vaggsång) och lade han i spjälsängen, han somnade nästan direkt:) Verkar som att han tycker om att höra mig sjunga, fast att jag låter som en kråka! Xd Han sov i två timmar idag! Det skiftar mycket, en annan dag tog han typ bara en tupplur på en timme, ibland tar han 3 stycken lika långa:P

Var så snäll (^^) och städade gasspisen i köket. Det låg varmt äppelcider rester överallt:P och pasta och grejer! Men nu är den fin:D

Sen tog jag han ner till gården, visste vad jag hade att se fram emot för att komma hem igen, den hemska backen!! Fy, den är inte rolig. Är kallt också, andades in alldeles för mycket kall luft, fy va ont det gjorde!!

Så slutade ju typ nu, eller för 15 min eller ngt, dvs en arbetsdag på 2,5 timmar. Inte illa! :D Nej, men det är ju lördag;)

Ska strax dra in till staden och köpa gympaskor. Kan inte träna förrän jag har skaffat mig ett par. Måste också till apoteket, mina händer är torrare än någonsin. Jag skojar inte när jag säger att vissa sorters tyger FASTNAR på mina händer. Man kan se flagnor på fingertopparna! Fattar inte vad problemet är, behöver ngt extremt.

Ikväll får familjen besök. Vi får se hur det går:)

So long folket!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0