Klänningsbeskymmer

Gud så skönt med helg! Igår kväll käkade vi take-out, kinamat och thaimat. Men jag fick fel maträtt haha:P Aja, gott var det iaf. Efter maten tittade vi på hyrfilm :) Land of the Lost. En sån där kass men rolig komedi om ni förstår vad jag menar:P Så skönt att gå och lägga sig och veta att man kan gå upp när man vill :)

Drömde ngn konstig dröm dock. Det var typ min bal eller ngt, fast inte den första utan en annan, för jag visste att jag redan använt min rosa klänning. Men jag ville ha den igen. Problemet var att alla att tvungna att göra sin egna klänning. Och vi hade ingen aning vart tygerna och alla klänningarna från den tidiga balen var! Så vi var tvungna att följa ngn tant genom värsta pyramiden av hyllor. Alla sprang som tokar för att få den bästa klänningen eller det bästa tyget. Jag låg typ först ett tag men hamnade längre bak :P När jag äntligen kommer in i rummet med tyger så hittar jag inte min klänning, vilket betyder att ngn har styckat upp den och redan använt den. Jag blev så jäkla ledsen att jag gav upp att hitta ett bra tyg. :S Haha:P

Har ätit frukost och nu sitter jag och ser på Marley & Me, har redan sett den typ 2 ggr fast aldrig från början:P Men gillar den, och det går typ inget annat på tv:P haha

Klockan 1pm ska jag träffa en annan au-pair tjej, vet inte vilket land hon kommer från eller ngt. Hoppas det går bra, vill inte sitta och tvinga fram massa samtalsämnen. Aja. Hon kommer iaf till min stad, så slipper åka för långt. Vi ska fika, ska bli mysigt iaf:)

Kanske ska simma idag också. Måste försöka intala mig själv att det är bra att göra det:P Får se vilka tider poolen är öppen bara. Hmm.

Pussar och kramar till alla där hemma!!!

Kommentarer
Postat av: Marie ♥

omg, bor du i USA. Lyck, vill också flytta dit. Hur gamma r du?

2009-10-24 @ 15:59:05
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: Marie ♥

Aha okej, ä det kul?

2009-10-24 @ 16:08:37
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: Marie ♥

ah förstår det.

2009-10-24 @ 16:49:59
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: Syrran

Hello! antar att du vart upptagen ikväll, vi har hållt ett öga på skyper ifall du skulle komma in. å raido skicka sms till dig, kom d fram? blev tacos å tiramisu ikväll efter mycket om å men. gött som fan, synd att du missade! tänker på dig, puss puss!

2009-10-25 @ 01:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0