Gym

Vet att jag lovade att uppdatera igår, men jag var så trött!! Hamnade tillslut på gymmet igår. Hade en "orientation", vilket betyder att jag fick en liten guidad tur på maskinerna. Men detta var bara del 1 (konditionsmaskinerna), del 2 (styrkemaskinerna) är på tisdag klockan 6pm.  :)

Efter turen fick jag träna lite med de apparaterna, så jag gick i megasnabb fart på treadmillen (?) i 15 min, och sen gick jag med en annan mysko sak i 15 min. Tränade benen lite:D Trött var jag iaf, klockan var så jäkla mycket!!

Idag är C bättre så vi va rute och åt lunch på ngt ställe som bara hade organisk mat. Allt var så färgglatt och gott! Jag hade ngn potatis och majs sak, en vårrulle, ångkokta grönsaker, ngt rosolje liknande (bara familjen som vet vad det är) och gurk/dill-sallad:D Gott var det:) Sen köpte vi karameller i en liten butik och käkade dem! Mysigt:)

S har vart knepig idag. Hyperaktiv och inte velat sova alls. Aja, han kommer väl däcka snart:) Hör värdföräldrarna prata, verkar som att vi ska äta take-out tacos idag, men jag ska nog hämta dem.

See ya!


Kommentarer
Postat av: Jacqueline /en av de som driver moiettu

Ha en bra helg! :)

2009-10-23 @ 22:53:27
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: Marie ♥

Hello. längtar du tills new moon har biopremiär? kraam

2009-10-23 @ 23:34:48
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: felicia

fin blogg ! :D

är det bra med dig ? :)

kommentera gärna i min blogg <3

2009-10-23 @ 23:35:09
URL: http://feliciasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0