Fotballsöndag

Idag var det återigen dags för Nachos och Fotball. Skrev fel sist, det var inte Red Sox vi tittade på, det är ju baseball! Haha, nej det är New England Patriots som ska vinna, och de vann idag iaf!:) Nachosarna idag var fruktansvärt starka! K skärde jalapenosarna i två cm stora bitar, aj!

Är lite trött, var tvungen att gömma mig på mitt rum en stund. Jobbar lite för mkt just nu. Har egentligen inga problem att ta över några timmar nu på helgen också, men jag borde inte behöva göra det. Jag ska ha minst 1 och 1/5 dag ledigt i rad, och inte jobba mer än 10 timmar per dag. Jobbade ju 14 timmar i fredags och jobbat minst 2 timmar både lördag och idag. Men men, hoppas på att det betalar sig tillbaka i vinter när de båda jobbar 3 dagar bara, då kanske jag också jobbar 3 dagar. De går igenom en tuff period bara. Hoppas jag. Vill inte att de ska anta att jag alltid går med på att ta över! Imorgon skulle jag vara ledig, men tror inte att det kommer bli så. Får se.

Nu har jag ätit Marabou (TAck TACK TACK Teele och Keyvan!!) druckit Canada Dry, Ginger Ale. Gott. Ska nog gå in snart igen iaf. Lite tråkigt här själv också:P

Och btw, jag gjorde klart jordglobspusslet!! Både jag, C, och K blir helt till oss så fort vi passerar pusslet. Amazing! Den står på en liten jordblobshållare (?) och kan till och med snurra:D:D

Bya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0