Aaaaaj!

Jag har träningsvärk överallt!! Speciellt i armarna, gjorde nog för många armövningar igår på gymmet ^^ lite i magen också, och i benen. Det känns om ena höften har hoppat ur led, har riktigt ont där. Det är liksom ONT inte träningsvärk. Aja, men det försvinner väl snart. :)

K och C har redan gått ut på sin dejt. De åkte riktigt tidigt, så kommer kanske inte behöva lägga S för natten själv iaf. Men det är lite synd, hade vart skoj att göra det :) Men men, det kommer säkert fler tillfällen:)

Har börjat skriva riktigt ordentligt på min "bok" igen nu. Jag vill iaf att det ska bli en bok, men ja, jag lyckas ju aldrig skriva mer än några sidor. Nu har jag iaf kommit på historien igen, glömde av den i typ ett år..! :P Vi får se hur det går.

Hmm, S är vaken, ja det var minsan inte en lång tupplur. Aja..


Sooo looong.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej du! Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och Ariel =)

Ta hand om dig!

2009-10-28 @ 22:07:46
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-10-28 @ 22:33:09
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0