30 minuter

Igår på gymmet sprang jag i 30 min, därav titeln. Valde 6 MPH och 30 min, vilket betyder att jag sprang 3 miles = 4.8 km!! Haha:D Ja, duktig kände man sig efteråt iaf, eller ja, 5 km är inte så mycket, men jag är i riktigt dålig form:P

Idag fick jag sovmorgon, fast vaknade ändå klockan 7 Xd låg i sängen en stund (40 min) och sen såg jag början på den kassa High School Musical 3 på TV, usch, ville inte se mer än början :P Kass! Sen gick jag in, åt, borstade tänderna och sen lekte jag med S en stund innan jag gav han mat. Och direkt efter det åkte vi till Burlington! Det var skoj, skönt att komma ut lite:) Vi köpte två tröjor till S, och C köpte lite kläder. Vi köpte också massa leksaker och kläder åt S till Bermuda.

Och på tal om Bermuda, ändrade planer...VI åker inte imorgon, utan på måndag. Då åker vi först med bil till Boston, och flyger därifrån till Bermuda. Skoj!!! Vi ska sova en natt i C's gamla lägenhet, så vi åker tidigt tidigt på tisdag morgon. Ska bli riktigt mysigt^^ När vi sover i lägenheten kommer antagligen jag att få uppleva hur det är att bo i samma hus som en bebis ;) Kommer säkert inte bli alltför mycket sömn då. Haha!

Vad mer..Hm..Ja det verkar som att vi ska till New York till julen också:D Men det gör inget Yasse ;) vi åker ändå! :P

Det var nog allt för denna gången.
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0