The Skinny Pancake

Äntligen helg!! Haha :D
Började den med att jag klockan 4pm igår drog till gymmet (duktigt va!!). Jag sprang först mina vanliga 3 miles, och sen sprang/joggade/gick jag på ngn annan mystisk maskin i kanske 10-15 min. Och sen simmade jag i 10 min:) Brände lite mer än 500 kalorier! Inte illa säger jag^^

Sen åkte jag hem, och slappade en stund, för att sedan åka tillbaka till Montpelier och plocka upp Sophie. Inte för att jag "plockade" upp henne, men hon körde efter mig så att hon skulle hitta huset:P Vi slappade lite med en film, och pratade mest:) Sen somnade vi^^

Idag har vi slappat med, det har vräkt ner hela dagen idag, och det åskar nog lite nu tror jag. Mysigt att bara vara inne:) Men vi åkte iaf till Walmart, Sophie ville köpa tomma CD-skivor..och sen åkte vi till Jo-Anns Craft store, där köpte jag lite scrapbooking saker:) Har bestämt att jag ska göra en scrapbook med alla mina minnen, ska bara välja ut de finaste bilderna :) Kommer säkert göra fler än en dock, så får typ skicka hem dem lie då och då^^ Ska ta en bild på alla prylarna sen, så får ni se:) gick på typ 80 dollar :O

Igår hörde vi ngn läskig hund i skogen. Vi bor ju i bergen så det brukar inte höras mycket ljud här, men giår hörde vi då den här hunden. K har tydligen sett den och tydligen är den lika stor som en Golden Retriever, men ser jättesleten ut. Vi tror att den har rabies eller ngt och tydligen tillhör den inte ngn. Så nästa gång den kommer fram ska de skjuta den! Men det är klart, vi vill ju inte att Logan och Fletcher ska få rabies, eller att Turkey och Tuesday ska bli uppätna, eller att vi ska bli attackerade :P

Vad mer...

Sa jag att jag ska till New York!! Haha (just rubbing it in ;)
Typ om 2 och en halv vecka :)

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0