"Home" at last :P

Känns otroligt skönt att vara tillbaka i Vermont! Jag menar, Bermuda var toppen! Vattnet var HELT OTROLIGT blått och så, men ändå, att bo med C's föräldrar en vecka räckte mer än väl. De var väldigt trevliga, men pappan behövde ständig assistans var deprimerad, och mamman var deprimerad för att hennes mamma inte vill leva längre. Ja jösses, en enda röra av depression. Vädret var ju inte så där toppen heller, mycket regn, men vi hann iaf bada i det vackra havet 2 ggr och i poolen 2, så det var najs. Men klarade inte av rutinerna heller :P Det var alltid lunch klockan 13, och alltid middag klockan 19.30 (SENT!!!) Så man gicl till sängs mätt som en åsna, fy f****siken. (Förlåt mamma :P)

Och sen så vågade man ju knappt äta, för tydligen tyckte C's mamma att jag åt massor! Blev hungrig innan middag en dag, kanske 3 timmar innan, så jag åt en smörgås (en skiva av det ljusaste brödet ni kan tänka er) med skinka. Sen innan middagen kommer jag in i köket och jag hör E (C's mamma) säga detta till C; Men hon kan väl knappast vara vrålhungrig, hon åt ju första jättesmörgåsen förut!! Jag blev så fruktansvärt sur och ledsen, var deppig hela kvällen sen. Men det gick över.

Måste också tillägna ett stycke åt mamsen nu. Det var lite jobbigt att se C och E kramas och gulla sig hela tiden. Fick mig verkligen att sakna dig mamma :) Jag menar, det är svårt att bo en vecka med en mamma och en dotter som verkligen älskar varandra, utan att man saknar sin egna mamma.

S verkar börja bli sjuk. Han grät nästan hela den 4 timmar långa bilresa hem från Boston till hit, och han hostar. Han grät så mycket att hans näsa blev täppt, stackarn!! Jag tillslut fick jag sätta mig i baksätet med honom och sjunga för honom. Det hjälpte en stund, tills han upptäckte hur trött han var och började gallskrika igen. Innan jag gick ut till lägenheten satt C och K och vaggade honom för att hans näsa var täppt igen, han kan ju knappt andas! Stackars liten.

Och hörde att vi kanske ska till Cannes, jag, C och S, kanske K också. Cannes i Frankrike alltså. H (C's pappa) kanske ska dit till ngt sjukhus, nej förresten, ett rehabiliteringscenter (den var till dig Emma ;) Kan ju bli kul :)

Uppdateringar om julen: Vi ska fira den i Virginia hos C's syster. Ingen ser direkt framemot det tydligen, så vi ska bara vara där ett par dagar och sen hälsa på C's och K's vän som precis fått en bebis :) Nyår blir nog antingen här hemma, eller på ngt varmt ställe efter julen i Virginia :)

Jag är så trött. Vart en hektiskt dag. Ständigt tröstande av en trött och halvsjukbebis och tidigt morgon och flyg och bilresa och tidsförändring, måste sova. Men skriver snart igen, och ska försöka lägga upp bilder på paradiset så snart som möjligt. Internet SUGER här, så kan dröja. Sorry!

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

fasiken va jobbigt d lät allting! saknar dig plutten, puss puss å kram!

2009-11-11 @ 14:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0