Bermuda, here I come!

Imorgon åker vi då till Boston. Ska bli så skoj! Runt 11-tiden åker vi (17 för er svenskar;) ) kommer fram dit kanske runt tvåtiden. Då ska vi bara strosa runt och så, och sen ska vi väl sova :P Haha, vi flyger tidigt på tisdag morgon, typ 8 eller ngt, men vi måste vara där rätt så tidigt med eftersom vi ska checka in väskor och så.

Igår var vi på Walmart och köpte en billig skit barnvagn som vi kan ta med oss, och som vi inte behöver oroa oss för om den försvinner eller går sönder :P Vi köpte blöjor och mat och så. Hela packningen kommer att bestå av S's saker:P

Det var riktigt mysko väder här igår..I förrgår hade det blåst så mycket i Burlington att träden fallit ner, och igår var det så varmt här att det var som sommar. Sen på kvällen började det regna riktigt rejält, och srömmen gick tillochmed, fast vi har en generator så vi märkte inte av det mer än att ljusen flickrande till (?). SÅ ja, myskor. Såg ett programm som hette "I didn't know I was pregnant", skumt!!!! Sen såg jag på Air Force One, och sen på Carrie med C :P hahhah, hon hade inte sett den så:P

C gjorde guacamole till mig, snacka om att vi är långt ifrån Mexico i Sverige eller..detta var ngt helt annat. Gott, men inte lika gott som vår fejk-guacamole;)

Och vi åt pizza igår..japp...

Så nu kommer jag inte skriva mer innan jag kommer tillbaka från Bermuda...hade det bra så länge, för jag ska på SEMESTER!!!

Kommentarer
Postat av: yasse-

haha. jag fck guacomol idag, men inte alls lika gott som vår svenska fejk guacomola dipp =) hahaha

2009-11-02 @ 05:46:44
URL: http://yasseiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0