Bara 1 dags väntan kvar!

Har inte uppdaterat på ett tag nu, sorry för det! Men jag lever än, om ni undrar... haha :P

Så, veckan har väl för det mesta vart som vanligt..eller ja, förutom tisdag då. Kommer till det. I måndags var jag och tränade igen, duktigt av mig:) Sprang 2 miles, för jag orkarde inte mer, tror att det beror på att jag är sjuk. Och sen slappade jag bara, såg klart på filmen UP! och sen gick jag och lade mig:P

Så i tisdags eftermiddag hade jag au-pair träff - också känd som den värsta och tråkigaste upplevelsen. Bah. Tog mig 1 och en halv timme att bara ta mig dig (fick cirkla runt i Shelburne i 30 min innan jag hittade, ringde bowlingstället 2 ggr också, de sa att det låg nära ett Dunkin Donuts, men jag såg minsan ingen sådan) och sen när jag väl kommer dit, så är det enda jag gör att käka pizza och se på när de andra bowlar, eftersom mitt finger inte låter mig bowla längre. Åkte hem tidigt, eftersom det tar mig 1 timme att komma hem, jämfört med de andras 10 min.  Bah, värdelöst.

Igår tränade jag. Sprang 3 miles, vill ju inte låta C komma före mig, hahah! Vi har en lite tävling. Jag är hennes motivation, då hon vill komma förbi mina miles, och min motivation är att jag inte får låta henne komma före mig :P Så just nu leder jag med 8 miles, fast hon åkte precis till gymmet så gissar på att jag bara kommer leda med 5 snart ;)

Var dock riktigt svårt att springa igår, blev väldigt trött snabbt och var tvungen att ta massa pauser, än en gång, för att jag nog är sjuk, och min hals är värre nu, så ska ta en paus från springadet nu. Tusan, kommer säkert förlora nu... :P

Imorgon är det New Moon premiär!!!!!!!!! Jag, Sophie, en svensk tjej vid namn Sara som jag inte har träffat än, K och K's kompis Sean ska dra till Waitsfield och titta på den klockan 8 imorrn kväll :) Sen efter det så hålls det en "fest" till filmens ära, säkert en jättetöntig fest, men värt att titta in, och kanske man kan finna några amerikanska vänner där :D Får se:)

Sophie ska sova över här och sen så drar vi till Burlington på lördag, vi ska til l en Craftstore, jag ska nog inte köpa ngt eftersom jag redan har lagt ner massa pengar på Scrapbooking saker, men hon ska iaf, och jag vill se vad som finns :) Dessutom måste jag spara pengar!!

Om en vecka på tisdag åker vi till NYC. Vi ska bo i ett hotell precis vid Central Park, vilket är anledningen till varför vi åker bil istället för att flyga = hotellet är DYRT. Jag ska jobba mellan 6pm och midnight, cirkulinum..haha :P Sitter barnvakt när K och C är på konserterna på kvällen..och på dagen strosar vi runt i staden!! :D:D:D Ska bli riktigt skoj!


Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Laila

Om ni vill ha ett helt ok/litet boende med dusch o toa i korridoren.

rummen har våningssäng. endel har kylskåp.

2009-11-20 @ 14:24:07
Postat av: Anonym

Om ni vill ha ett helt ok/litet boende med dusch o toa i korridoren.

rummen har våningssäng. endel har kylskåp. YMCA Vanderbilt. Ligger på 47:e gatan. East www.ymcanyc.org. Vi har bott där och nästa gång vi åker dit så kommer vi nog bo där för det perfekta läget. Ha så kul. En underbar stad

2009-11-20 @ 14:29:11
Postat av: Laila

Hej igen.

Gå in på www.hostelworld.com/VanderbiltYMCA . Den andra länken helt galen.

2009-11-20 @ 14:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0