Ont

Har inte skrivit nu på ett tag, vart deprimerad av en viss anledning som inte är värd att nämna på bloggen. Men men iaf. Idag har jag slagit in lite paket och så, kommit in i julkänslan :) Vår julgran är fantastisk! Och vi har MASSA snö:) Tyvärr åker vi ifrån den snart, julen blir ju i Virginia :(

Aja, angående titeln, ramlade i trappan i måndags så har världens blåmärken på höften, och det gör riktigt ont. Bättre nu iaf, förut kunde jag knappt gå. Men nu är det bättre:)

Ska inte skriva så mycket, måste hem. :P Men är glad att "ni" har fått era paket;) baka kakor!! På tal om det så bakade jag massa kakor igår till julfesten vi ska ha i vårt hus imorrn:) Pirogerna är framplockade, vitlökssåsen är klar. Vi ska också ha eggtoddy, glögg, varm äppecider, kycklingvingar, och en massa godis!! Och ostfondue och chokladfondue mm :P

Hmm. Jag so long då!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0