New York City = Dag 4

Are you for real!!?
- återkommer till det senare...

Började dagen med att vara väldigt trött. Satte ju klockan på 1 för att kunna se Sex and the city, men när jag vaknar och sätter på TV'n så vill TV'n inte funka!!! Bah, blev så irriterad. Satte på den, och den säger "no input signal", och då försöker jag stänga av den, men fjärrkontrollen funkar inte! Så jag letar överallt på TV'n efter knapparna, trycker på AV och mycket riktigt sätngs den av, men startar av sig själv igen! Va tusan! Så höll på att stänga av den en massa gånger innan jag tvingades lämna den på, humpf. Så inget SaTC :( Ska försöka igen inatt dock, för de har fixat TV'n nu iaf :P Tur det.

Väldigt varmt idag också, glömde säga det igår, men var typ 18-19 grader igår, så gick bara runt i en tröja och en scarf hela dagen, både idag och igår :D och det är December! Mysko! Men ska snöa imorrn :)

Iaf, åt våfflor till frukost, och sen slappade jag lite. Sedan gick jag ut, tog först en varm choklad på Starbucks och sen gick jag upp längs West Side till American Museum of Natural History. Köpte biljett för Journey of the Stars. Svincoolt! Whoopi Goldbergs röst berättade medans en film spelades på en av de där "ovanför-huvudet-3daktiga" TV'sakerna :P vet inte vad jag ska kalla det. IMAX kanske? Så häftigt! Sedan så promenerade jag runt inne i museumet lite, kollade på dinosaurieskellet, neandertalare och massa annat :D Kul var det :)

Fick ett samtal av K då, han undrar var jag är och säger att han har ngt åt mig, och att jag ska komma till hotellet och plocka upp det efter museet. Hmm undrade jag då :P Promenerade iaf hem igen. När jag kommer hit tar de mig åt sidan och säger att de kommer ihåg att jag vill köpa ngt fräckt när jag är här i NYC, men inte har råd, så de ville hjälpa mig på traven lite. Så de ger mig... GER... 300 DOLLAR!!!!! Holy crapelap! Gud, visste inte ens vad jag skulle säga. Men stammade fram ett tack och sprang sedan till Fifth för att handla ngt innan jag skulle tillbaka och jobba :P haha!

Gick runt i alla designeraffärerna, men hittade inget, så jag hamnade på New York City Apple Store, och köpte en iPod Touch!! Så grymt! Hahah! I love it!!! Tyvärr dör min dator snart så hinner inte ladda upp den, men får föra det imorrn :D

De är så snälla, K och C. Wow.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

hehe x-mas came early this year ;)

2009-12-05 @ 22:29:04
Postat av: Elli

Någon har dragit högsta vinsten i Värdfamiljslotteriet!^^ Jag är inte alls avis Lola!;) XD kram på dig

2009-12-09 @ 18:04:49
URL: http://barbeque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0