Julgran

Sitter och laddar ner en massa Apps till min iPod, men det gå seeeegt! :P Hahah! Lekte med iPoden för länge igår när jag egentligen borde sovit :P så skoj!

Så idag har vi vart och köpt en julgran och en julkrans och så. Vi ska dekorera granen idag! Och jag måste köpa presenter till värdfamiljen snart, men VAD? Och NÄÄÄÄR?! Vi ska fira jul nästa fredag, för sen åker vi till Virginia och ska fira jul där också, men utan presenter. Så: Bråttom!!

Vet inte vad mer jag kan säga idag. Jo just det, det har snöat! Så allt är fint och vitt, lagom tills ni ska dekorera granen och så:D Hihi^^ Fick min veckolön idag också, hade jag inte räknat med då jag fick massa pengar av dem i fredags :P Hmm. Det var väl bara en present, så himla snällt av dem dock. :)

Hyrde Sex and the City igår också, villde verkligen se dem^^

Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej Laura!

Tack så mycket för brevet, ska ta och baka de där kakorna en dag:)

Kram Susanna

2009-12-07 @ 11:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0