God Jul Ett!

God Jul Ett är titeln eftersom jag ska fira jul imorgon, för första gången :P Hehe. Så imorrn blir det massa julklappsöppning! Jippey! Först får jag faktiskt sovmorgon, eftersom C och S ska till Kiropraktorn eller ngt. Så den tiden ska jag spendera med att se på Förhäxad;) Jag är beroende, jag vet:D Men men. Sen när de kommer hem ska vi fira jul, öppna presenter. Eller ja K's presenter, för han vill fira amerikansk jul. Och sen på kvällen ska vi öppna de andra presenterna tror jag, a la svensk jul:) Fast vi ska äta pizza till det, så, ja.. hhahaha:P Men gott ska det bli!

Vad mer. Idag har det varit -10 F, vilket betyder -23 grader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fyyyy va kallt det vaaar, usch. aja.

Tack för presenterna Mamma, Teele, Raido och Stig. Och tack för det årliga julbrevet Emma!! Fast har inte bestämt mig för om jag ska öppna det imorrn eller den 24e. Känns mer som jul imorrn, men det är ju inte rätt liksom. Hmm, vi får se vad jag bestämmer. Får sova på saken:P

"Slutade" tidigare idag. Jag och K såg på Bad Santa och S lekte på golvet. Sen började hans tänder knasa sig så han skrek som en galning. Men han mår bättre nu. Han har 3, TRE!!!, nya tänder som kommer på ovansidan. Stackarn.

Och nu så har jag kommit på att jag kommer att sakna Kalle Ankas Jul..
Och självklart min familj:)

Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0