Yippy!

Idag kom så äntligen mitt estniska pass hem i brevlådan, otroligt nog 2 min innan mamma och jag skulle åka till alingsås så vi hämtade ut passet, drog till stan och fixade mitt nya svenska pass!! Den kommer om en vecka idag, vilket innebär att jag kan skicka papprena nästa onsdag! Wow!!!

Börjar fatta på riktigt nu att jag ska iväg snart. Kommer lipa som en gris på landvetter den dagen:/ men har ändå mycket att se framemot:)

Så iaf, i alingsås köpte jag en pyssel/mat/lek/mums-bok:P och en bok med barnvisor. Nu ska jag se på blocket om jag kan hitta en svinbillig synth och öva på de lite då jag skrev i ansökan att jag spelat piano, tyvärr har jag ju glömt allt!:P köpte också en liten bok med huskurer, den är perfekt, verkligen ett tips till alla!

Gjorde klart fotokollaget nyss, den blev fin, men kunde blivit finare:P

Det enda som är kvar är passet!

Kommentarer
Postat av: sandi

jag måste också göra om mitt pass (+körkort och visakort) innan jag kan få gå på intervjuv för att bli klar med online-ansökan på CC.. jobbigt värre, tar ju tid att få hem allt också!



ville bara önska lycka till och så. kram!

2009-08-13 @ 00:59:28
URL: http://www.sandili.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0