The Pink Envelope

Japp, den har ramlat ner i min brevlåda! Det var verkligen på tiden!! Och Citymail klagar på posten, det var inte posten som väntade 3 dagar med att lämna över den, säger jag bara!

Aja, men nu är den här iaf, kanske man kan sluta gå runt som ett freak och vänta posten, känner mig som raka motsatsen till Mr. Dursley när han vill hålla ugglurna UTE ur huset. Haha! Men men, det var en hel jäkla del papper i det där kuvertet kan jag tala om. Formulär som ska fyllas i, papper som ska skickas in, pengar som ska betalas, val som ska göras, böcker som ska läsas! Haha, ska nog snart börja fylla i lite papper, ni känner mig; allt ska vara gjort snabbt, inget ska ligga och skräpa. :P

Jag går också jämt och tittar om jag fått mail, då jag kan få en match när som helst (förhoppningsvis). Jag lever som vanligt i en drömvärld och hoppas att den första familjen jag får är perfekt (!) och att vi båda tackar jag och att jag får åka redan nästa vecka^^ Men nej nej, det vet jag att det inte kommer hända, som det stod i kuvertet; ha inte för höga förhoppningar!

Det var allt för idag, nu ska jag se på Sex and the City, och titta igenom det där personlighetstestet som ska göras:P

So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jag som kommenterade det du hade skrivit på CC's facebook sida! ;) Alltså, jag rev aldrig bort kanterna på det där, utan jag svarade bara på frågorna och skickade in häftet. Frågade en kompis (som också ska åka som au pair) hur hon gjorde, och hon struntade också i att fixa det som var inuti... :P Men CC har inte sagt något om det, så jag tror inte det gjorde något ^^,

2009-08-28 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0