Sista fixen

Ägnade lite av förmiddagen åt att fixa det sista med ansökningshandlingarna. Ska ju skicka in allt imorgon så då är det bäst att allt är klart. Kollade igenom så att allt var i fyllt och lade till grejer där jag missat. Kopierade också allt, förutom kollaget som inte gick att kopiera helt enkelt. Men om mina handlingar, mot all förmodan, skulle komma bort i posten så får jag helt enkelt göra om kollaget. Vi får hoppas att det inte inträffar.

Tog lite bilder, så att alla ni som inte ansöker till Au-pair ska se hur många papper det är som ska fyllas i och fixas med!:P
Ps: första sidan på det personliga brevet är dubbelsidigt!


     
           Alla papper!               Personligt brev       Smygtitt på kollaget


Om ni vill ha fler bilder från kollaget får ni hojta! Vet av egen erfarenhet att man är lite förvirrad när man ska sätta sig och pilla med det;)


Och kommentera gärna, det är ni lite dåliga på tycker jag;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Heeej :) Vad kul att du är på gång! Själv väntar jag på min 6.e match nu :)

Ett tips om du inte redan har gjort det är att du tar kort på varje sida på kollaget. Precis som om du skulle scanna det, alltså att ett foto precis täcks av en sida på ditt kollage. Då kan du använda dig av dessa kopior om det skulle komma bort i posten! :) Lycka till med allt! /Frida

2009-08-18 @ 13:40:11
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du har precis fått en ny bloggbeundrare :) Jag hoppas du fortsätter skriva även när du reser. //din gamla klasskompis ;)

2009-08-22 @ 23:17:35
Postat av: Sara

Vad fint du gjort det!

2009-10-05 @ 22:53:57
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0