Jaja

Inget brev idag heller, men däremot fick jag fakturan Xd. Kul att de vill att man ska betala, innan man ens fått beviset på att man är antagen till programmet:P Men men, jag ska inte betala förän 3 veckor innan jag åker, så posten har ju gott om tid att skicka över mitt besked:P

Längtade som en idiot efter det där jäkla brevet, men kom då på att jag ju ändå kan komma åt hemsidan. Jag antog att eftersom jag ändå är antagen kan jag ju försöka logga in. Så jag skrev in min mejladress på "glömt lösenord eller användarnamn" och vips så fick jag det i inkorgen! Toppen:) Nästa steg: vänta på match, och göra den där dumma au-pair filmen...gah!!! Pinsamt. Satt och kollade igenom massa för att få inspiration, men man blev bara dummare i huvudet av det kändes det som:P

Suck:P

Kommentarer
Postat av: amanda

shit ja med skönt att de bara inte är jag:) hoppas bara man får de där brevet snart då:)

2009-08-26 @ 20:30:20
URL: http://amandaholso.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Sv: Ah, jag tycker dem är gryyma!! Haha.

Har lagt in mina värdbarns födelsedagar och den närmaste släktens så att jag inte skall glömma bort det. Haha.

2009-08-26 @ 22:11:14
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0