Bekräftelse

Fick precis ett samtal från Daniela, hon meddelade mig bland annat att hon ringt referenserna, och allt såg bra ut. Hon sa också att hon tyckte mycket om mitt kollage och mitt brev, och förstod att jag lagt ner mycket tid på de *tackar och bugar*^^ sen så frågade hon mig lite random saker; om mitt pass var giltigt, hur många barn jag skulle kunna ta han om max (3) och så vidare:) Sen så överraskade hon mig totalt genom att säga att tydligen så har min intervjuare missbedömt min engelska, det märkte hon genom att läsa mitt utomordentliga brev^^, så hon ville köra ett nytt test med mig, på telefon!:P Men det fick bra, och hon höjde min nivå! Toppen, nu är det kanske lättare att få en bra match:)

Sen så sa hon att hon direkt skulle skicka den upp till Stockholm så att de kan dubbelkolla allt och se så att allt bra rätt (men det var det, sa Daniela^^) och sedan skulle de skickade den till Boston. Via fax hoppas jag annars tar det ju en helt evighet!:P Men så fort den kommit till Stockholm, skulle jag får kuveret sa hon:) Yey:)

Nu är det bara att vänta igen, synd att mina Twilight-böcker på engleska inte kommer förän nästa vecka heller, annars hade jag kunnat sysselsätta mig med det iaf^^ Men men:)

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0